سپاه نیوز:  فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پیروی و تبعیت از ولایت فقیه مهمترین پیام و وصیت شهدا است که همگان باید به آن پایبند باشند.

سپاه نیوز:  فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پیروی و تبعیت از ولایت فقیه مهمترین پیام و وصیت شهدا است که همگان باید به آن پایبند باشند.

سپاه نیوز:  فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پیروی و تبعیت از ولایت فقیه مهمترین پیام و وصیت شهدا است که همگان باید به آن پایبند باشند.
کد خبر: ۱۱۷۶۶
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پنجمین سالگرد شهادت سردار حاج «حمیدرضا انصاری» در اراک، افزود: پاسداشت خون شهدا عمل و اطاعت همه جانبه از ولایت فقیه است .

وی بیان کرد: ولایت فقیه  از برکات  با ارزش انقلاب اسلامی است که همه باید قدردان این نعمت باشند و تنها در این مسیر حرکت کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: بزرگترین هدف زندگی رسیدن به کمال است و راه رسیدن به کمال آگاهانه شروع کردن، عارفانه ادامه دادن و عاشقانه تمام کردن است.

سردار  کریمی عنوان کرد: شهدا این سه هدف متعالی را عملیاتی کردند و در واقع عرفان شهدا عملیاتی بود.

 

وی گفت: شهید «حمیدرضا انصاری» بزرگترین گامی که در زندگی برداشت معرفت واقعی به ولایت فقیه بود و حیات بابرکت خود را همواره در عرصه  فرهنگی و دفاعی گذاشت.

 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: سفره شهادت در مقاطعی از انقلاب اسلامی باز شده بود و کسانی که بصیرت داشتند و زرنگ بودند توانستند به خوبی از آن بهره‌مند شوند چون شهدا اسیر دنیا نبودند و تنها در مسیر رضایت الهی گام برمی‌داشتند و راز و رمز ماندگاری شهدا در این مهم بود.

 

سردار کریمی اظهار داشت: شهید انصاری مصداق عملیاتی مجاهد فی سبیل الله بود که مادیات در نگاهش ذره ای ارزش نداشت و همواره به دنبال رضایت الهی و عملیاتی کردن خواست ولایت فقیه بود و در مقاطع مختلف در سنگرهای گوناگون خدمت رسانی می کرد و هرکجا انقلاب و کشور به آن نیاز داشت با قوت در میدان حاضر بود.

 

وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم و شهید انصاری همت و اراده خود را به کار گرفتند و در این مسیر انتخابی خود لحظه‌ای نا امید نشدند و با توکل بر خدا و معنویت در برابر همه شگردهای دشمنان مسیر سخت را ادامه دادند.

 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: مسیر ۴۲ ساله انقلاب اسلامی با هدایت سکان ولایت فقیه و مجاهدت های شهدا در عرصه های مختلف سختی‌ها را به فرصت ها تبدیل کرده و امروز در جنگ اقتصادی و روانی دشمنان، باید تجربه های گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

سردار کریمی عنوان کرد: دشمن در جنگ اقتصادی با چاشنی عملیات روانی به دنبال این است که مردم را از مسیر اصلی انقلاب جدا کند و به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است که باید هوشیار بود و در برابر توطئه دشمن با بصیرت رفتار کرد.

 

وی گفت: دشمن با مثلث تحریم‌ اقتصادی، طرح نفود و عملیات روانی به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است که خوشبختانه با هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم در سه راهبرد شکست خورده و از این به بعد هم ناکام است و امروز شهدا به ما درس می‌دهند که مسیر را باید با استقامت و ایستادگی ادامه دهیم.

 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: ایران اسلامی پایگاه بزرگ جبهه اسلام و مقاومت است که به برکت تفکر امام خمینی(ره) و مجاهدت‌های همه جانبه، تفکر انقلاب اسلامی در سراسر عالم گسترش پیدا کرده است.

 

سردار کریمی عنوان کرد: شهدا عمل صالح را به خوبی شناختند و برای انجام عمل صالح فرصت را از دست ندادند که نمونه بارز آن شهید والامقام حمید رضا انصاری بود که به خوبی صحنه مبارزه را شناخت و در آن مسیر گام برداشت.

 

وی گفت: بزرگترین دستاوردی که باید در محفل شهدا کسب کرد، شفاعت از شهدا است که نباید از آن غافل شد و البته در صورتی شفاعت شهدا شامل حالمان خواهد شد که خود را همواره در مسیر شهدا بدانیم و در آن مسیر عمل کنیم.

 

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

 

ارسال نظر
captcha